חינוך

חינוך הינו מנוע צמיחה אסטרטגי למנהיגות. חינוך לערכים, למצוינות, ליוזמה וכן לרעיונות חדשניים היא המפתח לקהילה חזקה ומשגשגת.

אני מתכוון להציב את נושא החינוך בקדמת סדרי העדיפויות של המועצה – בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי. לפעול למען הצעירים והנוער, להוביל שיתופי פעולה קהילתיים אשר יביאו בשורה למועצה אזורית מרום גליל.

אנחנו חייבים לפעול אחרת – לתת לילדינו כלים מתקדמים אשר יאפשרו להם להתמודד עם העולם המודרני. כזה שיבנה את עתידם. לעורר בהם סקרנות, לפתח כישורים חברתיים ויכולות לפתור בעיות.

 
  • תפקידנו כמועצה – לבנות עבורם תשתית (פיזית וערכית) מתקדמת – מרחבי למידה וחללים מותאמים ללמידה אישית וקבוצתית.
  • הבסיס למערכת חינוך חזקה ומעוררת השראה הוא בהון האנושי – מנהלים ומחנכים פורצי דרך. ניישם תוכניות פיתוח לסגלי ההוראה כך שיהפכו למנהיגים חינוכיים.
  • אני מתכוון לקדם תוכנית לבניית בית ספר תיכון אזורי ממלכתי כזה אשר יאפשר לילדינו למידה בקרבה לביתם.
  • לקדם מרכזי לימוד מועצתיים שישרתו את כלל בתי הספר.
  • מנהיגות נוער – נרחיב את תקציב תנועות הנוער, נקדם מליאת נוער מועצתית, נשפר את תשתיות תנועות הנוער.
  • נקדם את החינוך לגיל הרך – נקים ועדת היגוי לגיל הרך עם כלל השותפים הרלוונטיים. נטפח ונשדרג את הגנים ונתאים אותם לעידן המודרני. נדאג לפיקוח אפקטיבי של המועצה. נדאג למענה איכותי להורים העובדים ולצוותים קבועים במסגרות, נייצר תכניות מסודרות וידועות מראש עבור הצהרונים ועבור הקייטנות.
  • נפעל לקידום וטיפוח תרבות ספורט בקרב יישובי המועצה – במתקנים, חוגים, ליגות ובתשתיות התומכות.
  • נפעל להרחבת התמיכה בסטודנטים – במלגות, בהשתלבות בשוק התעסוקה.
  • חשיבה יצירתית – נחבר בין אנשים לרעיונות, הפרייה הדדית ושיתופי פעולה. הקמת חממת חדשנות. נקדם תוכניות מצוינות בבתי הספר ובישובים.
  • נקים מרחב למידה חקלאי וטכנולוגי – שישמש את כלל תלמידי המועצה.
  • חיבור לצה"ל – שילוב במערכות החינוך (תכנית ניצנים, מגשימים וכד'), קבוצות הכנה לצה"ל וכושר קרבי, נפעל להקמת מכינה קדם צבאית במועצה ונוקיר ביום מיוחד את חיילי המילואים.
  • מבנה חדש לספריה האזורית – ספריה מתקדמת, נגישה והמאפשרת סביבת למידה עבור תושבי המועצה. עידוד הפעלה ותמיכה בספריות מקומיות בישובים.

נושאים נוספים שיכולים לעניין

דברים קטנים – השפעה גדולה

נראות ומיתוג האזור תפקיד המועצה לספק שירותים רבים ומשמעותיים עבור התושבים. בכדי לממש את תפקידה יש צורך לקדם תוכנית חומש לשיפור פני הישובים. שיפור מראה

תוכנית אסטרטגית – מרום הגליל 2030

כראש מועצה אקדם תוכנית אסטרטגית לאזור ולמועצה לשנת 2030. הסתכלות רחבה וארוכת שנים הכוללת חזון ויעדים ברורים אשר תביא לפיתוח ולקידום המועצה, האזור ותושביה.

ביטחון ובטיחות

המועצה בראשותי תספק ביטחון לתושביה ולעסקיה, באמצעות הרחבת המענים והאמצעים להתמודדות עם תופעת ה
פשיעה בישובים ובחקלאות.

חקלאות

החקלאות היא ליבה של מרום הגליל. אנחנו מחזקים את החקלאות ומוקירים את החקלאים.

אנשים

טיפוח צרכי התושבים היא מקור עוצמתה של כל קהילה. תפקידנו לראות את הצרכים השונים של כל אדם בקהילה – מהגיל הרך ועד לדור הוותיק שלנו.

ניהול מתקדם

המועצה בראשותי תפעל למען התושבים מתוך תחושת שליחות ומחויבות לתושב, תראה בפעולתה ערך ותהא קשובה לצרכיהם ורצונותיהם.

חינוך

חינוך הינו מנוע צמיחה אסטרטגי למנהיגות. חינוך לערכים, למצוינות, ליוזמה וכן לרעיונות חדשניים היא המפתח לקהילה חזקה ומשגשגת.

Close Search Window